FAQ
•
Szukaj
•
Użytkownicy
•
Grupy
•
Galerie
•
Rejestracja
•
Profil
•
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
•
Zaloguj
Napisz odpowiedź
Forum BEZELEteam Strona Główna
»
Porady i drobne naprawy
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
ladzio
Wysłany: Nie 14:05, 14 Maj 2006 Temat postu: Przerywacz.
Obsługa przerywacza polega na czyszczeniu styków co około 1000 km i w razie potrzeby regulacji odstępu między nimi. Odstęp między stykami powinien wynosić 0,3- 0,4 mm. Dostęp do przerywacza uzyskuje się po zdjęciu lewej pokrywy silnika, przez otwory w kole magnesowym. W celu regulacji odstępów styku obrucić koło magnesowe tak, żeby otwór w nim wypadł naprzeciw przerywacza, kiedy odstęp styków jest największy. Teraz szczelinomierzem ( blaszka) o grubości 0,3- 0,4 mm sprawdza się wielkość maksymalnego odstępu. Jeżeli zachodzi konieczność regulacji, to należy zluzować wkręt 1 i przesuwając za pomocą wkrętu z mimośrodem 2 podstawę przerywacza ustalić właściwy odstęp styków, a następnie dokręcić wkręt 1 i sprawdzić jeszcze raz wielkość przerwy. Styki czyści się najlepiej specjalnym pilnikiem, znajdującym się w wyposażeniu motocykla lub przeciągając między nimi pasek drobnoziarnistego papieru ściernego, a następnie szmatką zwilżoną w czystej benzynie, uważając aby na stykach nie pozostały żadne zanieczyszczenia. Jeżeli styki są silnie nadpalone, należy je dać przeszlifować lub wymienić przerywacz na nowy. Silne iskrzenie styków, a co za tym idzie ich nadpalenie może być spowodowane uszkodzeniem kondensatora, który trzeba wymienić. Co 3000 km przebiegu należy nasmarować jedną kroplą oleju silnikowego filcowy języczek smarujący krzywkę na piaście koła magnesowego i oś młoteczka przerywacza sprawdzić wyprzedzenie zapłonu.
Forum BEZELEteam Strona Główna
»
Porady i drobne naprawy
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
WAŻNE
----------------
Regulamin forum
Do Admina
BEZELEteam nasz klub
----------------
Porady i drobne naprawy
zloty i imprezy
Nasza strona internetowa
Nasze bryki
Tuning
Tuning modeli
----------------
Skończone modele
Wieś tuning
Nasz warsztat
Co i jak?
Pojedynki tunerów.
Pozostałe
----------------
Na luzie.
Moto-pasje
Moto gry komputerowe.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001/3 phpBB Group ::
FI Theme
:: Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Regulamin